Dagmar Cvečková — Marketing a PR při uvádění nové vakcíny proti rotavirům na trh

19.01.2015 14:28

dagmar_cveckova_001.jpg       Přátelé, v dnešním příspěvku se budeme moci podívat přímo do „kuchyně“ lidem, kteří mají na starosti marketingové a PR záležitosti při uvádění nové očkovací vakcíny na trh. Jejich heslo je jednoduché: Vzbudiť záujem o ochorenie a vyvolať potrebu očkovania. Hlavní protagonistkou bude pí. Dagmar Cvečková, která pracuje pro společnost Snowball Communications

       Dagmar Cvečková musela být za svoji „práci“ jistě dobře finančně ohodnocena, jelikož výsledný produkt — Rotavirus.sk farmaceutické společnosti GlaxoSmithKline se podle statistik dobře prodává. Přátelé, zde je k dispozici odkaz na on-line PDF soubor, kde najdete kompletní postupné kroky, které byly použity při propagaci této očkovací vakcíny.

       S pozdravem

Jan Bergmann,
Kanal 22
— Alternativní internetový portál

 

       P.S.: Přátelé, musel jsem provést určitou textovou změnu v tomto příspěvku a to z důvodu stížnosti pí. Dagmar Cvečkové. Zde je k dispozici kopie emailové zprávy, která byla doručena redakci Kanalu 22:

 


()

       Dobrý deň,

       žiadam Vás o okamžité odstránenie súboru:

  • dagmar_cveckova_ceo_marketing_uvedeni-nove-vakciny-na-trh_001

z Vášho portálu, nakoľko nie je na stránke zverejnené oprávnene. Zverejnený bol bez súhlasu autora a teda ide o porušovanie autorských a vlastníckych práv. Pokiaľ súbor neodstránite do 24 hod., bude na Vás podaný trestný oznam za neoprávnené používanie tohoto súboru.

       S pozdravom,

Mgr. Dáša Cvečková
CEO/Managing Partner
SNOWBALL COMMUNICATIONS, s.r.o.


 

       Pôvodný článok sme s dovolením autora prevzali z:

  • https://www.kanal22.cz/clanky/zdravi/ockovani-a-antikoncepce/dagmar-cveckova---marketing-a-pr-pri-uvadeni-nove-vakciny-na-trh.html

 

Komentár šéfredaktora

       Dotknutý súbor bol zverejnený na webe a nebol nijak ukradnutý. Ak chce Mgr. Cvečková protestovať, mala by svoj protest adresovať tomu, čo ho zverejnil prvýkrát, a to rozhodne nebol ani Jan Bergmann, ani ja, ani žiadny bojovník za slobodu v očkovaní. Mgr. Cvečková dobre vie, kto jej prezentáciu prvýkrát zverejnil a keď už bola raz zverejnená, vyznieva jej pokus o stiahnutie z webu maximálne trápne.

       Každý, kto si tú prezentáciu prezrie, musí pochopiť, že tu vôbec nejde o autorské práva, ktorými sa Mgr. Cvečková oháňa. Ide tu len a len o špinavý podvod, na ktorom sa ona zúčastnila, podvod na lekároch, rodičoch a v konečnom dôsledku na nevinných a bezbranných malých deťoch v prvom roku svojho života. Prezentácia Mgr. Cvečkovej jasne dokazuje, ako boli títo ľudia podvedení a práve preto sa — keď jej (prípadne niekomu inému) dodatočne docvakli dôsledky zverejnenia tejto prezentácie na PR (resp. všeobecne povesť) zákazníka, tzn. výrobcu vakcín GlaxoSmithKline (GSK) — všemožne bráni tomu, aby jej kompromitujúca prezentácia visela na webe. Prinajmenšom tak mi to pripadá z tej prezentácie a následnej snahy Mgr. Cvečkovej o jej stiahnutie z webu. Ale možno je to úplne inak. Nechajme sa prekvapiť. Možno nám Mgr. Cvečková poskytne nejaké hodnovernejšie vysvetlenie.

       Povráva sa inak, že GSK už nie je klientom Snowball Communications, a ak je to pravda, mohli by sme sa opýtať, či dôvodom GSK odstúpenia od využívania služieb Snowball Communications nebolo práve uniknutie tejto prezentácie na verejnosť. Keďže nie sme žiadni hlavno-prúdoví (mainstreamoví) propagandisti, dali sme priestor druhej strane, v tomto prípade Mgr. Cvečkovej, ktorá má teraz možnosť odpovedať na tri otázky:

  1. Je farmaceutická firma GlaxoSmithKline (GSK), výrobca vakcíny Rotarix proti rotavírusom, ako aj mnohých ďalších vakcín a liečiv, ešte stále klientom Snowball Communications, alebo už služby Snowball Communications nevyužíva?
  2. Prečo sa bránite tomu, aby bola Vaša prezentácia o úspešnej reklamnej/PR kampani pre Rotarix zverejnená na internete?
  3. Ak GSK už nie je klientom Snowball Communications, bol dôvodom upustenia GSK od využívania PR/marketingových služieb Snowball Communcations únik spomínanej prezentácie na verejnosť?

       Nebudeme si predsa vymýšľať a fabulovať o konšpiráciách, ako sa tomu odborne hovorí, a dávame priestor na vyjadrenie (ako sme to doposiaľ vždy robili) aj druhej strane. Takže sme Mgr. Cvečkovej poslali tieto tri otázky e-mailom a jej prípadnú odpoveď radi zverejníme nižšie. Ak teda vôbec odpovie.

Ing. Marián Fillo
šéfredaktor slobodaVockovani.sk