Re:Re:Re:Re:Re:Údiv

Anet | 11.01.2014

A ako sa naša SK PR agentúra Snowball Com. moze pochváliť ako svojou intenzívnou prácou aj na diskusných fórach zvýšila obrat svojmu klientovi:
"Dovoľte mi predstaviť sa: Som rotavírus
Keď sme si na jeseň roku 2007 zadali do press-monitoringu slovo rotavírus, nenašli sme žiaden odkaz a na webe to boli len špeciálne medicínske správy. Skúste to spraviť dnes, po pol roku intenzívnej práce s novinárskou obcou a verejnosťou. Hoci je rotavírusová infekcia špecifickou záležitosťou, ktorá sa týka najmenších detí, pre nášho klienta GlaxoSmithKline sme pripravili takú intenzívnu a cielenú public relations kampaň (od web stránok a tlačovej konferencie po aktívnu prácu s diskusnými priestormi na internete a buzz marketingom), že dnes je slovo rotavírus známe tam, kde má byť – medzi mamičkami potenciálne ohrozenej skupiny detí. Ale nezdvihla sa len znalosť, výrazne stúpla aj zaočkovanosť proti rotavírusovej gastroenteritíde."

Takze toto je dobrý spôsob ako to zaručene funguje...teda nie na všetkých, ale na drvivú väčšinu určite...

Pridať nový príspevok