Ano, aj ja mam rovnaky nazor na to, ze to vyplyva zo samotneho studia- ako boli vedení svojimi pedagogmi. V podstate je to problem skolstva ako takeho- od ZŠ, cez stredne skoly az po vysoke skoly je to u nas v podstate len o rychlom kratkodobom memorovani, casovy natlak, stres z mnozstva skusok v kratkych casovych intervaloch, ziadny student nema cas na vyhladavanie dlasich informacií, je rad, ked stihne to co stihnut ma a takisto oponovanie pedagogom by sa mu mohlo kruto vypomstit na skuske... Takze vsetci sme tak na VŠ boli vedení - memorovat a zdielat rovnaky nazor ako ma pedagog, to bol recept na zvladnutie kazdej skusky a tym padom celeho studia...ked vsak uz teraz maju diplom v rukach, nic im nebrani v dalsom samostudiu, ale nerobia to... Teraz su pre nich "pedagogovia" autority ako hlavny hygienik, ktoremu "veria" a s jeho nazorom sa bez vahania stotoznia...staci im to... Aka skoda pre ich pacientov... Ja nedokazem doverovat lekarovi, ktory ma menej informacii ako mam ja a na moje dotazy nevie reagovat, o mnou dotazovanych studiach ani nepocul, nieto ze by si ich prestudoval a vedel by mi poradit a mohli by sme viest zmysluplnu diskusiu. Takych lekarov je len velmi malo, ale vdaka za nich, takych si velmi vazim, dali si tu namahu a nastudovali si vsetky studie, na ktore kritici ockovania poukazuju a preto su tito pani lekari aj velmi nakloneni slobodnej volbe v ockovani a niektori sami uz svoje deti neockuju...
Re:Re:Vyjadrenie pediatra...
Anett | 08.07.2013