Přečetla jsem si celou diskuzi a mám potřebu se k tomu vyjádřit.
Paní Deniso - já zažila se svým dítětem totéž a také mi vůbec nedocházelo, co se může stát. Měli jsme nakonec celkem štěstí, syn je normální, chytrý, jen trochu neklidnější. Denně ale vidím mnohem víc poškozené děti a běhá mi mráz po zádech, že se mohlo něco podobného stát i mému dítěti.
Většina debaty je o riziko versus prospěch. Tato debata by měla smysl, kdyby očkování skutečně k něčemu bylo. Jenže moje dosavadní studium a vzdělání mě dovedlo k závěru, že neexistuje jediný pozitivní účinek na lidské zdraví, a%t už jedince nebo celku. K případným kritikům uvádím, že jsem lékařskou fakultu vystudovala s vyznamenáním a s vyznamenáním jsem i atestovala.
Vakcíny jsou vyrobeny tak, že mají nevyhnutelný negativní důsledek pro zdraví každého, kdo je dostane. Výsledek je individuální podle osobní citlivosti. Stejně jako u všech jiných léků, potravin, chemie apod. co na nás působí.
Dovolím si silně nesouhlasit s názorem, že ročně je cca 50 nežádoucích reakcí a to stojí za to. Toto číslo je naprosto nereálné, jde spíše o tisíce závažných reakcí, možná desetitisíce. Podívejte se do amerického systému VAERS, to je jak číst horor. Přepočtěte si to na populaci našich zemí a zamyslete se. Kde jsou ty děti? Jak to, že nejsou ve statistikách? Něco je zásadně špatně. Číslo 40-50 reakcí je směšné. Sbírám dotazníky o očkování a jen v mém malém souboru (něco přes 100 dětí) jsem napočítala dalších 40 závažných, nervový systém postihujících reakcí, které nebyly hlášeny? Kolik jich tedy doopravdy je? Když moje malá dotazníková akce zdvojnásobila počet hlášených reakcí na hexu?
Kdykoli dáte svému dítěti nebo sobě vakcínu, jakoukoli vakcínu, spouštíte imunologické děje, které vás v důsledku oslabí vůči jakékoli infekci.
Pohled na statistiky úmrtnosti na různé nemoci jasně ukazují, že očkování s tím nemělo nic společného. Naopak, často situaci zhoršila. Viz Indie v nedávné době. Plus přejmenování nemocí a podobně.