Re:Re:Re:Re:Re:Re:smutne

Ing. Marián FILLO | 22.07.2012

Nechápem, čo je extrémistické na tom, že nazvem reklamnú kampaň reklamnou kampaňou. Keďže prakticky každá reklamná kampaň je de facto cielenou debilizáciou, nazval som reklamný "imunizačný" týždeň debilizačným týždňom. Cieľom je zvýšiť predaj vakcín. Oni sa tým nijak netaja. Nejde o žiadne verejné zdravie, ale len o predaj vakcín. Čiže komerčná reklama = debilizácia.

Domnievam sa, že to je 100% fakticky správne a formálne taktiež primerané vyjadrenie.

Nerozumiem teda Vašim ďalekosiahlym záverom ohľadne neochoty "odborníkov" diskutovať s odporcami povinného očkovania či ohľadne môjho údajného extrémizmu.

Sloboda v očkovaní je skutočne našim cieľom, vrátane slobody úplne odmietnuť očkovanie. Nevyhnutnou súčasťou slobody však je aj objektívna informovanosť a s tým súvisiace označovanie klamstiev za klamstvá a reklám za reklamy.

Takže (podľa mňa vyslovene trefné) označenie EIW za "Európsky debilizačný týždeň" vôbec nejde proti slobode ani proti duchu tejto stránky, ale keďže pomenúva vec pravým menom, je naopak ďalším krokom k vytúženej slobode, a vôbec nie extrémizmom.

Pridať nový príspevok