Vážený pán MUDr. s mega-vzdelaním a mega-praxou, čo sa hanbíte podpísať pod svoj príspevok plným menom,
vedzte, že leták je z definície niečím, čo má upútať pozornosť čitateľa, preto sú v ňom (pochopiteľne) len niektoré vybrané fakty na zamyslenie, ktoré majú človeka vyburcovať k samostatnému ďalšiemu štúdiu problematiky. Môžete to pokojne nazvať "vytrhnutím z kontextu", ak chcete. V letáku však nie je priestor na obsiahle rozpísanie všetkých súvislostí. Každý leták je teda "vytrhnutý z kontextu". Skúste sa pred písaním ďalšej "hustej" kritiky najprv informovať u odborníkov - v tomto prípade u odborníkov na médiá. Očividne Vám totiž v tejto oblasti odbornosť chýba, inak by ste nemohol napísať to, čo ste napísal.
Ja sa navyše nestaviam do pozície odborníka, nie som odborníkom, ani som to o sebe nikdy nevyhlasoval, len si stojím za uvedenými tvrdeniami, ktoré nemám problém doložiť. A ukazuje sa, že hoci ja odborníkom nie som, tí, čo sa za odborníkov vyhlasujú, toho zjavne vedia o očkovaní oveľa menej než ja, Peter Tuhársky, Anna Strunecká či Ludmila Eleková - a to je fakt tragédia. A pýtam sa údajných (samozvaných) odborníkov, ktorí mi však spravidla nie sú schopní dať čo len trochu rozumné odpovede na moje otázky. A drvivá väčšina z nich sa akémukoľvek dialógu (tobôž verejnému) zbabelo vyhýba.
Zdravie svojej rodiny práveže NIE SOM ochotný riskovať a práve preto nedávam(e) svoje deti očkovať. A mám aj výsledky: moje deti sa vysoko pozitívne vymykajú z priemeru čo do chorobnosti, spotreby antibiotík a ďalších metrík zdravia. Nie sú síce dokonale zdravé, ale majú podstatne menej zdravotných problémov než bežné očkované dieťa. A ak vôbec niečo, tak len nejaké banálne sople, kašeľ a krátkodobú horúčku. NIČ VIAC!